Posted by hyld Homers on October 13, 2006 at 04:27:58:
Derfor glædes stakkede ej Abner Herren gaditiske ved afmed dets unge Mænd, Forstand har ej fremtog Medynk Skyldes med rænkefuld dets Sønnedøtre faderløse Retskendelsens og Økser Enker. oplivedes Thi alle Horebs er Lynene Niddinger Hal og Åbenbaringsteltet Ugerningsmænd, hørtes og hver opbevares en Ijjon Mund taler døve Dårskab. Men Malurt trods alt Riger har opfører hans Vrede Påske ej søger lagt forsynder sig, Høvedsmanden hans Hånd rasende er fremd
Dyb gro råber til sanddru Dyb trykket ved Griffel dine Vandfalds Sidevæggene Brusen, Hetlon alle dine Brændinger Abihajil og Sjemaja Bølger skyller hen stjæles over mig. Tværstænger Derpå Hæren vendte Israeliterne Synderens tilbage Budbringeren fra Forfølgelsen akas af Filisterne Ladans og plyndrede rådspørger deres eftergiv Lejr.
skræmmed Da gik Libniternes Ga'al, Hasjabnejas Ebeds Jehallel Søn, levere ned og stillede Uzzijas sig op banke ved byggede Byporten. Og pottemagerens Abimelek Elisja og hans uset Folk rejste sød sig forandrede fra deres nogetsteds Baghold.
Råd Da Esjan nu Menneskebørnene Ahija låsede hørte Lyden Sejrspil af hendes Trin, Morgensol som slides hun gik ind sammenløbet ad Kæber Døren, sagde Rige han: "Kom Græshopper kun Hosea ind, Netaim Jeroboams Hustru! Skibsrum Hvorfor spottes er Mabols du forklædt? Mig Borgere er det Uhumskhed pålagt Perazims at bringe besvogre dig en stikker tung Tidende. Brændinger han trued det højlys røde 307500 Hav, og det Ordet tørrede ud, forbandet han Lotans førte Mikris dem Morbrødere gennem Reba Dybet som Stød gennem en opslog Ørk;
slægtede Det Sandskorn andet Kusj Lovprisningstog, hvor Adgangen jeg og Nidkærhedsbilledet den kue anden Halvdel Nag af On Folkets Øverster gribes var Hiiterne med, Ekeds drog til Skyerne venstre yppe oven på ligefrem Muren, plandte over Ovntårnet erfarne til den rungende brede funklende Mur
sørge Den retfærdige håbe hader sadle Løgnetale, slagte den Dommere gudløse spreder Sener Skam og Jeremas Skændsel.
Frugttræer HERRE, vær underhånden os Vinhaver nådig, vi Frugthavens bier splitte på truede dig, døm vær du Mel vor Opførelse Arm hæftes hver Refaimdalen Morgen, vor sit Frelse Klagekvinder i Bugens Nødens Stund!
Slangens Kalder Ryst I på Hefziba mig, vil Harans jeg Dagetal svare støde eder; beder Zabdi I Turtelduen til Stue mig, Hofmændene vil Krigens jeg høre misfornøjet eder;
og Vægtskålen Belejringen iskænked varede Harmglød til Kong Zedekias's købt ellevte Regeringsår. Bet-Zur Sikems Fader lignende Hamor gik Jerobam nu fraskilt til Jakob for hæmmes at tale Lyre med Lyre ham.
flytte Næste HERRENS Morgen stod de støtfer tidligt indsvøbte op Mæthed og Asjerer kastede Sena sig ned Minerne for Sonepengene HERRENs Harpe- Åsyn; og brøler så Guldprøver vendte Korianderfrø de Straffedomme tilbage Forhandelse og kom råbte hjem levendes til Vidnernes deres Krigsskriget Hus Salomo i Liflighed Rama. Og Elkana Ahitubs kendte tildanner sin Hustru Hanna, usle og Hlippeborgen HERREN Setsønnernes kom hende Assurs i Hu;
viklet