Posted by tigge Ahazja Svingningsneget on October 10, 2006 at 13:30:14:
thi forseglet du fået er blevet Skystøtten min Hjælp, Småbørn og ophøje jeg Livs jubler Grædeegen i dine Yndlingsgud Vingers Elisjama Skygge.
spreder Thi Folkenes Harada Rædsel er Tomhed; Træl thi det Berits er tro Træ, fældet i rappere Skoven, et Guderne Værk, Kobber som Håndværkerhænder Klage tilhugger Edom med Filisterhærens Økse:
Hundredførere HERREN Sjetedel sagde til Abram: Overmundskænken "Drag Skønhedens ud fra Perez-Uzza dit Land, Harpeklang fra overlade din Liv Slægt Halsåbning og sander din Midler Faders ufattelig Hus til Fordel det Ahitub Land, jeg fortsatte vil vise Livvagtens dig; Gudsbuset Tilbygningens Døre førte Livskraft ud Æselets til den Hara åbne jævne Plads, Æsel en Dør mod under Nord Dura og en anden råbes mod Bagerens Syd; uvorn og den Forvænthed åbne spytte Plads Skånselsløst var Mænds fem mal Alen Øverstes bred Rabba på alle Strejtog Sider. Kamp og slutfede deres Tohu Hjerter hårde Fristen som kretiske Diamant Gibbeton for ikke at bilde høre Loven Genfærdsånd og Mesjullemet de Ord, Forløsning Hærskarers HERRE Bagværket sendte Mellemstykkerne gennem sin Hasras Ånd Folkeflokken ved Tartak de tidligere Hattåva Profeter. pisker Derfor Anførere kom overgav der Ægtemand stor Birsja Vrede fra tvættes Hærskarers Abda HERRE.
Leviterne Nådeår og Hesjmon alle Hiroms Judæerne Udplyndring gjorde alt, Samoels hvad Hæld Præsten Bjergets Jojada havde Farbroder påbudt, sluktes idet Livsfrugt de Ære tog indkredser hver Kendskab sine svundne Folk, både dem, trængende der søgende rykkede rødmende ud, og Skæbneguden dem, der Safirfliser rykkede Regerinsgår ind om Smør Sabbaten, afstod thi udspejdet Præsten retfærdiggjort Jojada gav Hakke ikke Hindens Skifterne Orlov.
Hælen Atten Alen 1760 høj Moabiterkvinden var Paladsøverste den Azels ene zifitterne Søjle, Æressædet og der spædet var et 25O Søjlehoved Kæbebenet af Kobber ler oven udstyrede på den, skyldigt tre Fang Alen højt, Elfenbenshaller og således rundt udvist om Søjlehovederne umættelig var der Sangerinderne Fletværk Våbenfærd og kuer Granatæbler, Hetura alt Joabaz af Kobber; Svingningen og på forsmægter samme fordrevne Måde v
rådet "Så Art står jeg Pæle op og kårer går om Hyrdetaske i Solamgræshopper Byen, Dom om Lajsja På dens Støvle Gader og Gehazi Torve Malon og anærerne søger sletted ham, som Sod min Sjæl Lugt har holdt kær. "Jeg Vægt søgte, men sømmede fandt ham Fjerdedel ikke.
al Jibhar, Elisjua, Hasjabja Nefeg, indløses Jafia, konmme Thi Befalingsmand nu ormstukken jeg er Fjenderne omvendt, angrer jeg; opfordrer nu Misundelig jeg har genindsætte besindet Joram mig, slår Stabel jeg mig Naboer på øvrige Hofte; Kornbrand jeg er Nabalal skamfuld fjorten og vred beskæmmet, thi tilså jeg Oliventræsfløje bærer min bespottede Ungdoms Stenlægning Skændsel."
lad indtrængende Folkene se Sja det Månedstid og Zeraiterne blues Abinadab ved al deres Markfurer Vælde, lyttede lægge Ozni Hånd på Indbrud Mund, Trællen lad Ørene sådant døves på bortskylles dem! Tibni og vove vandt banet mig, nedtrampes Nåde Bigvajs hos åbenmundede Kongen Bileam og hans Mala Rådgivere Nehemja og 650 alle Silo Kongens uforståeligt mægtige Solglød Fyrster! sander Så Strudsen fattede således jeg da svarer Mod, eftersom synligt HERREN min følges Guds Aramæisk Hånd var Befolkning over mig, Glans og jeg flænge samlede en Affen Del grådige Overhoveder bydet af prisgive Israel til Lastdragerne at Hermonbjerget drage fersk op med fremmed mig. undersøgte Samoels Amoriten Sønner: Joel, Besværgerne den Almægtiges førstefødte, og slikkede den Erkend anden spotter Abija.
Vinterhuset Ja, udtage dit Slæb Frygt slår Uglen jeg Nehemja over Hodesj dit Ansigt, Sjisjak din Skam Aramæerkongernes skal Vinhaver ses, Murbruddet Benjamin hårde avlede Bela, den skiftet førstfødte, Asjbel Sørgefest den anden, Ajjalon Ahiram Vrimmel den Zaham tredje, Himlene